Onsdags röj

Godmorgon små duvor..jag är som vanligt uppe med tuppen fast tuppens sällskap kanske skulle vilja sova en stund till.I dag är det stora städ/tvättardagen.hade tänkt ta en rensning i garderoberna ochså.
I går kväll var jag så trött,så jag orkade precis ingeting..Tanja fick bestämma matsedel och då vart det naturligtvis Tacos!!Och det tyckte hon var lyx,för det var ju tisdag.Men vem säger att tacos bara ska ätas på helger?
jag hade ju tänkt att jag skulle lägga in lite dagens outfit och så men har liksom inte kommit till skott..
jag är ingen höjdare vad det gäller datorer,Sen skulle jag vilja fixa med sidan här ochså, lite mer flashigare är det någon som kan tipsa om hur man fixar med det?..Nu blir det kaffe i alla fall...Hoppas att ni sovit gott  sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0