Händig utav bara den..

Hemkommen efter en liten shoppingtur med finaste Ulrika.
Det vart lite Julfint till hemmet ,tänkte jag skulle visa er men det får bli när allt är klart så ni får se hur Juligt jag har.
Kom i alla fall hem till grinigt barn,och ännu grinigare man,som inte fick sin nya mobil att funka...Vilken tur att jag e så teknisk..För i detta hem är det jag som fixar allt  som har med det elektriska att göra..
Sen gillar jag att se hans nuna när jag fixat det, för är det något killar ogillar så är det när dom kämpat i timmar och inget funkar sen kommer en annan och fixar det på en grisblink..Nu tänker jag krypa ner under filten och zappa lite bland kanalerna..En kopp varm choklad låter lockande..Grinisarna har somnat så jag får dricka min choklad i lugn och ro..Tomorrow is another day! Då e det fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0